welpen logo2020 Avatarkamp 32

Welpen groep 4-5-6-7

Zit jij in groep 4,5 6 of 7? Vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom bij de welpen en speel mee!  De groep bestaat uit jongens en meisjes uit langenboom, Zeeland en omgeving. Samen beleven ze de spannendste avonturen. Bij het spelen aan de hand van een thema gebruiken de welpen hun fantasie en dit draagt bij aan de ontwikkeling van kinderen. De kinderen hoeven niet te presteren of de beste te zijn. Dit alles gebeurt onder leiding van deskundige vrijwilligers. Onze vrijwilligers worden hiervoor getraind.

Beleef het avontuur

Bij de welpen gaat je verder dan alleen spelen, je gaat op avontuur. Je gaat op zoek naar de superheld die je wil zijn, maakt een reisje door de tijd met de tijdmachine van de professor of je belandt tussen de maffia in Italiƫ. Of je gaat als Galliƫr de strijd aan met de Romeinen.

Welpen6

De leiding gaat met je mee

Als welp ga je nooit alleen op avontuur, de leiding gaat met je mee. Soms is het toch wel fijn om even achter de grote mensen te kunnen schuilen als het net te spannend wordt. Zij zorgen ervoor, dat je altijd weer veilig thuis zal komen. Kinderen die extra aandacht nodig hebben krijgen dat.

Samendoen en ontdekken

Naast alle avonturen die je beleeft, doe je nog veel meer leuke dingen. Verstoppertje spelen, hutten bouwen, buskruit  of levend stratego, brood bakken boven kampvuur, knutselen, de Kuilen, speurtochten, zwemmen, koken en ga zo nog maar even door. Sommige onderwerpen krijgen extra aandacht. Bijv. theater, koken, speurtochten. Als dit onderwerp afgerond is krijg je een mooi insigne voor op je blouse. Ons zomerkamp is het hoogtepunt van het jaar.  lekker 5 dagen nog leukere avonturen beleven. Kinderen leren zelfstandig te worden, ouders leren los te laten.Samen met de andere welpen beleef je het allemaal!

Welpen7

Opkomsttijden

Welpen  :          vrijdag 17.30 uur - 19.00 uur

Overvliegen

Zit je in groep 7 dan vlieg je het jaar daarna over naar de scouts. Als oudste welp leer je al vaardigheden die je bij de scouts gaat gebruiken. Ook help jij de jongste welpen. Jij bent een voorbeeld voor ze.

Filmpje Weekendkamp 2020-2021:

P1200255