Landelijke opschoondag

2017 opschoondag 82017 opschoondag 24

Elk jaar vindt in maart de landelijke opschoondag plaats. Hét moment om gezamenlijk de verantwoording te pakken en onze eigen leefomgeving schoon te maken van straatvuil. De scouting organiseert i.s.m. de Dorpsraad van Langenboom en de stichting Follow-Up deze dag in Langenboom. Samen met de kinderen en ouders van de scouting en de buurtschappen wordt Langenboom weer schoon gemaakt. De start vindt plaats bij onze blokhut De Tweesprong. We beginnen de dag met een kopje koffie of ranja met een lekker stukje cake. Na afloop lekkere worstenbroodjes en met goed weer kampvuur voor de kinderen. Doe je als buurtschap mee krijg je een kleine geldelijke bijdrage. De kinderen krijgen elk jaar een mooi bruikbaar presentje. Doe mee. Ook met 2 mensen kun je je buurt schoon houden. Aanmelden kan bij de dorpsraad of bij Scouting Langenboom.

Opschoondag