Verhuur blokhut

Op zoek naar een groepsaccommodatie in Langenboom, of in de omgeving van Mill, Uden, Escharen, Grave, Maashorst?

Ons pand kan gehuurd worden door scoutinggroepen, verenigingen, basisscholen, familiedag en kinderfeestjes. In verband met overlast voor de aanwonenden, wordt de accommodatie niet verhuurd voor feesten, vriendengroepen of andere bijeenkomsten van jongeren, (o.a. studentenverenigingen) .Lees de algemene voorwaarden voordat men reserveert. Voor meer informatie of vragen kunt u het contactformulier invullen. De beheerder neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

algemene voorwaarden easy company

Ter indicatie: seizoen 2022-2023

• Kinderfeest 1 dagdeel (halve dag, 4 uur): € 55,-
  • Familiedag: € 80,- tot 50 pers
  • Familiedag € 100,- vanaf € 50,- personen
  • Schoolkampen: € 100,- per dag
  • Scoutinggroepen:Overnachting 1 nacht: € 3,50 pppn met een minimum van €125,-
  • Andere groepen: Overnachting 1 nacht € 3,80 pppn met een minimum van €125,-
  • Overnachting meerdere nachten: Scouting:  € 3,50 pppn eerste nacht €125,- vervolgnachten €100,- p.n.
  • Overnachting meerdere nachten: Scouting:  € 3,80 pppn eerste nacht €125,- vervolgnachten €100,- p.n
  • Kampweek hoogseizoen € 700,-

Bedragen zijn exclusief gas/water/licht.
Tevens vragen we een borg.