Beverbal

beverbal2Een aantal weken vóór carnaval organiseert Scouting Langenboom 2 carnavalsfeesten.
Voor de allerkleinsten van 0 jaar t/m groep 3 is dit een beverbal op woensdagmiddag.
Voor de kinderen vanaf groep 4 t/m .... (geen eindleeftijd) wordt op vrijdagavond een Scoutingbal georganiseerd.

Woensdag 31 januari 2024, 14.30-16.00 uur

Wil jij carnaval vieren? Dat kan. Kom je ook naar dit leuke feestje? Alle kinderen zijn welkom op ons Beverbal. Het is een leuk feestje voor kinderen van 0 jr. t/m groep 3. Ouders opa's en oma's zijn natuurlijk ook welkom. We vinden het wel leuk als iedereen verkleed/ geschminkt komt. We vragen een kleine bijdrage voor het eten/drinken
De allerkleinsten t/m groep 1 verwachten wij onder begeleiding van een volwassene.

We vragen een bijdrage (€2,50) voor de gemaakte kosten. Dit is incl drinken , iets lekkers en een frietje.

Aanmelden kan via deze link

De bevers die lid zijn van de scouting hoeven geen bijdrage te betalen.

Meer weten over de Bevers van Scouting Langenboom? Kijk eens op deze pagina.

beverbal3